Педагогічні основи шкільного булінгу.

Автор(и)

  • Є. О. Шалена Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно помітно проявляється насильство, агресія, що зумовлені культом насильства у суспільстві, низьким рівнем вихованості учнів «групи ризику», байдужістю з боку батьків і педагогів, негативним впливом кінематографу, телебачення, соціальних мереж тощо.

Біографія автора

Є. О. Шалена, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Булінг. URL: https://www.stopbullying.com.ua/adults/about (дата звернення 04.04.20).

Кормило О. Явище булінгу в освітньому просторі. Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія. 2015. Вип. 35. С. 174–187.

Губко А. А. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія Психологічні науки. 2013. Вип. 114. С. 46–50. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/ irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN& IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/VchdpuPH_2013_ 114_12.pdf (дата звернення 12.04.20).

Лушпай Л. І. Булінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх та загальноосвітніх шкіл Великої Британії). К., 2010. С. 126–131. URL: https://eprints.oa.edu.ua/761/1/buling.pdf (дата звернення 12.04.20).

Олвеус Дан. Буллинг в школе: что мы знаем и что мы можем сделать? М., 1993. 215 c.

Максьома К. В. Соціально-психологічні особливості шкільного булінгу. URL: http://www.psytir.org.ua/upload/journals/3.25/authors/2019/Maksiom_ Kateryna_Volodymyrivna_Sotsialno_psykholohichni_osoblyvosti_shkilnoho_ bulinha.pdf (дата звернення 20.04.20).

Зиновьева Н. О., Михайлова Н. Ф. Психология и психотерапия насилия. Ребенок в кризисной ситуации. СПб. : Речь, 2005. 248 с.

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/2657-19 (дата звернення 12.04.20)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи