Розвиток та запровадження навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії.

Автор(и)

  • О. Г. Смольнікова Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Анотація

Стрімкі зміни, які відбуваються в суспільстві, сприяють зміні уявлення про традиційну освіту. Важливою умовою розвитку успішної, розвинутої економіки стала неперервна освіта. А актуальною проблемою майбутнього спеціаліста – постійне опанування нових знань, особистий розвиток, професійне зростання, оновлення, вдосконалення протягом життя.

Біографія автора

О. Г. Смольнікова, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

канд. пед. наук, доц.

Посилання

Medel-Aсonuevo С. Revisiting Lifelong Learning for the 21st Century. UNESCO Institute for Education. 2001. URL: http://www.unesco.org/education/uie/ publications/uiestud28.shtml.

Faure Edgar. Learning to Be UNESCO, Paris. 1972. URL: http://unesdoc. unesco.org/images/0000/000018/001801e.pdf

Топоркова О. В. Развитие дополнительного образования взрослых в Великобритании : дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. Волгоград, 2007. 237 с.

Jarvis P. Adult Education and Lifelong Learning. Theory and practice. London : Routledge, 2004. 374 р.

Conaway W. Andragogy : Does One Size Fit All? A Study to Determine the Applicability of Andragogical Principles to Adult Learners of All Ages: Dissert. … for the Degree of Doctor of Philosophy. Walden University, 2009. 145 р.

Benson P. Measuring autonomy : should we put our ability to the test? Testing the untestable in language education / A. Paran, L. Sercu. Bristol : Multilingual Matters, 2010. С. 77–97.

Manpower Services Commission. An 'Open Tech' Programme, A Consultative Document Sheffield : MSC, 1981. 17 р.

Davies D. Managing change through curriculum innovation (building a Network of Learning: beyond the boundary): Dissert. …for the Degree of Doctor of Philosophy. Middlesex University, 1999. 488 р.

Насонова Е. А. Обучение профессионально-ориентированному диалогическому общению студентов в условиях учебной автономии средствами Интернет-чата: неязыковой вуз, английский язык: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02. Волгоград, 2008. 209 с.

Sinclair B. Learner autonomy : the next phase? Learner autonomy, teacher autonomy : future directions / B. Sinclair, I. McGrath, T. Lamb. Harlow, UK : Longman, 2000. Р. 4–14.

Топоркова О. В. Перспективы развития дополнительного образования взрослых в Великобритании в ХХI веке. Известия ВолгГТУ. 2006. № 8. С. 163−165.

HEFCE publications in 2001 http://webarchive.nationalarchives.gov.uk/2010 0202100434/http://www.hefce.ac.uk/pubs/hefce/2002/02_01.htm

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи