Управлінська культура директора школи як важливий чинник формування його позитивного іміджу.

Автор(и)

  • Г. О. Тихоненко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Термін «імідж» означає громадську думку, уявлення про когось, щось або образ особи, спрямований на формування громадської думки чи уявлення про неї [1]. Тому, можна сказати, що імідж – це враження, яке керівник або організація справляють на людей. Поняття «імідж» виникло на Заході в 60-х рр. XX ст. у сфері підприємництва. Пізніше це поняття стало основним елементом у публікаціях з психології управління та соціальної психології організації.

Біографія автора

Г. О. Тихоненко, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Булатова О. Имидж педагога – мода или необходимость? Директор школи. Україна. 2003. № 2 С. 10–12.

Гошко А. О., Дмитренко Г. А., Кнізєв В. М. Контури нового управлінського курсу трансформації України. К. : Вид-во НАДУ, 2004. 176 с.

Зуєвська І. Критерії ефективності позитивного іміджу школи. Директор школи. 2006. № 2. С. 10–13.

Карамушка Л. М. Психологія управління: навч. посібн. К. : Міленіум, 2003. 344 с.

Мармаза О. І. Використання потенційних можливостей іміджелогії в управлінні закладами освіти. Управління школою. 2009. № 19–21. С. 55–59. URL: http://journal.osnova.com.ua/article/11046

Підготовка керівника середнього закладу освіти: навч. посібн. / за ред. Л. І. Даниленко. К. : Міленіум, 2004. 212 с.

Сушко С. Сучасна модель управління гімназією. Директор школи, ліцею, гімназії. 2003. № 3 С. 85–100. URL: https://www.director-ua.info/index.php/ dslg/article/view/230/209

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 1 Мистецтво управління закладами освіти: традиції та інновації